Halloween

Och så var det Halloween igen.
Haha som varje är ingen i min familj säker på vilken dag det är, så idag som så många gånger innan hade vi lurat i min lillebror att planera att gå "bus eller godis" imorn och nu för säg två timmar sedan när jag kom hem och hade trovärdig information om att det var idag, var det redan försent och Måns (lillebror) är helt förkrossad.
Men eftersom han har den bästa stora systern i världen har jag redan ordnat lite och gömt godis godispåsar runt om i huset + en liten skattjakt så det ordar sig nog :D

Halloween är verkligen den "högtid" om man kan kalla den det, som jag bryr mig minst om, fast det förstås det gäller väl nästan hela Svenska folket.
Det kommer liksom alltid vara USAs grej.
Även fast jag måste erkänna att jag tycker Halloween är kul :)

Den läskigaste bilden jag hade :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0